Jak schudnąć 10 kg w miesiąc bez efektu jojo

Opublikowane przez admin w dniu

Nie jest łatwo pozbyć się nadmiernej ilości tkanki tłuszczowej. Zatem jak schudnąć 10 kg w miesiąc bez efektu jojo? Tego rodzaju zadanie postawione przed samym sobą jest niewątpliwie nie lada wyzwaniem. Jeżeli jednak mamy w sobie duże pokłady motywacji, zależy nam na szybkiej utracie tej ilości nadwagi, to da się to wykonać. Poniżej skuteczne rozwiązania, które pozwolą uzyskać zamierzony efekt.

Na wstępie musimy zdać sobie sprawę z faktu, że nie istnieje jeden ogólny przepis dla każdego. Stąd też dobrym pomysłem przy takim ambitnym celu będzie konsultacja ze specjalistą do spraw racjonalnego odżywiania. To właśnie za sprawą kompetencji dietetyka zyskamy konkretny plan działania w kontekście żywienia. To ważne, bo dieta, która ma nam pomóc zgubić 10 kg i to bez ryzyka efektu jojo, musi być przygotowana konkretnie pod nas. Stąd też dalsza część tekstu
to raczej uzupełnienie informacji, jakie przekaże nam dietetyk.

Jak schudnąć 10 kg w miesiąc bez efektu jojo, czyli co należy jeść?

Jedną z istotniejszych rad w kontekście niniejszego tekstu jest ta, aby spożywać śniadania.
Warto o tym pamiętać, zwłaszcza że częstym mitem wśród osób na diecie jest ten sugerujący, że nie jedząc śniadań łatwiej, pozbędziemy się dodatkowej tkanki tłuszczowej. To błąd, gdyż jest to posiłek gwarantujący nam energię na cały dzień. Znane są nawet badania, gdzie wykazano, że jedząc śniadanie około 60 minut po obudzeniu się, szybciej chudną. Co więcej, osoby te nie mają efektu jojo! Następną wartą wdrożenia sugestią jest włączanie węglowodanów jedynie do dwóch posiłków w ciągu dnia. W ten sposób nie dojdzie do nadmiernego skoku insuliny, a więc nie najdzie nas ochota na podjadanie. Kolejnym ważnym czynnikiem jest uważanie na produkty typu fit. Musimy mieć świadomość, że niekoniecznie te produkty są zdrowe. Wynika to z faktu, że tam cukier jest zastąpiony innymi substancjami. Podobnie jak tłuszcze, co w ostatecznym rozrachunku może nie wyjść nam na dobre. Idąc dalej, nie powinniśmy się opychać niektórymi owocami. Oczywiście owoce są zdrowe, lecz wiele z nich zawiera w swoim składzie cukry proste. Tym samym nie trzeba raczej nikomu tłumaczyć, że na dłuższą metę nie jest to zbyt korzystne rozwiązanie. Stąd też zrezygnujmy z nich przynajmniej na początku swojej walki o pozbycie się 10 kg.

Jak schudnąć 10kg


Zbilansowana dieta na 10 kg w miesiąc i to bez efektu jojo

Dieta



Należy pamiętać, że przy tego rodzaju planie nie możemy liczyć na żadne diety cud. Zresztą takowe nie istnieją i pamiętajmy o tym. Tutaj niezbędne jest to, aby nie rezygnować z konkretnych restrykcji poświęceń w kwestii tego, co jemy i nie tylko. Trzeba bowiem pamiętać, że liczy się ilość posiłków. Z tego też powodu powinniśmy wprowadzić u siebie nawyk notowania tego, co zjedliśmy. Ten krok znacznie ułatwia trzymanie diety. Do tego licząc spożywane kalorie, znacznie łatwiej dojdziemy do tego, jak schudnąć 10 kg w miesiąc bez efektu jojo. Początkowo te wyliczeni mogą sprawić nam trudności, lecz korzystając z gotowych tabel kaloryczności, powinno to być znacznie łatwiejsze.


Chcesz schudnąć 10 kg? To pamiętaj o odpowiedniej aktywności fizycznej!



To, co jemy i w jakich ilościach jest szalenie ważne w kontekście procesu spalania tkanki tłuszczowej. Jednak nie jest to jedyna istotna kwestia, a mianowicie aktywność fizyczna. To dzięki niej spalimy nadmiar tłuszczu. Chociaż ćwiczeń fizycznych jest sporo to w przypadku potrzeby gubienia masy ciała każdy trener personalny, instruktor fitness czy dietetyk są w zasadzie zgodni, ponieważ zasugerują trening cardio. Ten rodzaj aktywności fizycznej polega na utrzymaniu jednostajnego tempa przy jednoczesnym długotrwałym odcinku czasowym. W ten sposób doprowadzamy do tego, ze zmagazynowane w naszym ciele zapasy tłuszczu są wykorzystane jako paliwo podczas tego rodzaju aktywności. W ten sposób ubywa jej, a my w konsekwencji chudniemy. Zaleca się wykonywać tego rodzaju ćwiczenia 2-3 razy w tygodniu. Jest to optymalna dawka ćwiczeń tak, aby zacząć chudnąć i jednocześnie nie przeforsować swojego organizmu. Wśród najlepszych tego rodzaju aktywności znajduje się bieganie, jazda na rolkach i rowerze, pływanie czy też ćwiczenia na orbitreku.

Jak widać to jak schudnąć 10 kg w miesiąc bez efektu joj, jest kwestia szalenie złożoną i trudną. Jeżeli jednak podejdziemy do tej kwestii z rozwagą, to nasz cel nie będzie już taki wyśrubowany.

Kategorie: Odchudzanie